onsdag 5 mars 2014

L.A Girl - Metallic Olive

Jag tänkte fortsätta visa lack från min laddning av ovisade L.A Girl-lack. Från Metallic-kollektionen kommer en den här skimriga mörkgröna, Metallic Olive. Samma kanonformula som de andra lacken jag testat ur kollektionen och en riktigt härlig grön som såklart får vara med på Karins Gröna Onsdag!


Inte så metallisk kanske, men sprakande skimrig och en fröjd att lacka med. Två lager täcker och torkar fort. Jag upplever att hållbarheten är bra på de här lacken, men då måste jag tillägga att jag tycker att ett lack som inte chippar på ett dygn är bra... Jag tycker dock att skimret tar över lite av det gröna, hade velat att den var lite färgstarkare. Men det är bara petitesser :)  

Formula: 9 av 10
Färg: 6 av 10



4 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Åh det här var verkligen ett Annsolack, sååå läckert! :-)

Gelic sa...

Ser jättefint ut! Kul att se L.A. Girl-lack (vill se ännu fler ;)) De jag har gillar jag skarpt så kan tänka mig att köpa fler! :D

Karin // Vacker och Underbar sa...

Verkligen fint! Detta ska jag lacka med snart!

Helena / Lacky Corner sa...

Mycket snyggt!